Series Analysis projekt

Összeállította: Lévay Zsuzsa Ötlet és Célok A haladó nyelvi szinten álló tanulóknak (C1-) sokszor az jelent gondot, hogy a megszokott hétköznapi szókincs helyett kifinomultabban, szakszókincset használva fejezze ki magát, amennyiben a helyzet/feladat ezt megkívánja. Szeretnek jó sorozatokat nézni, de ha meg akarjuk órán beszélni, csak néhány általános jelző és sablon mondat jut eszükbe. Ezen segít a Series Analysis projekt, mely részeként az aktív szókincsfejlesztés mellet a kifinomult kifejezőkészséget is igyekeztünk fejleszteni. Több lépéses folyamat végén jutunk el a projekt végeredményéhez,

Tovább a teljes cikkre »

Food web project

Edited by Suzie Noe Subject: Science Language level: B2 The children went on a scavenger hunt in search of different living things that would make up different food chains . they took as many photos as possible, while doing their research identifying insects and plants they came across. They later put these photos together to create a food web poster. They worked in groups of three. Photo credit: Chelsey. (2019, March 13). Stem for kids: Egg Drop Project. Buggy and Buddy.

Tovább a teljes cikkre »

LEGO film projekt – János vitéz feldolgozása

Összeállította: Laufer Péter Bevezető A hosszabb terjedelmű klasszikusok elolvasása extra motivációt igényelhet a diákok részéről, az érdeklődés fenntartását segítheti egy a belső motivációt is felkeltő feladat elkészítése, melynek látható eredménye van. A projekt során a diákok egy-két perc hosszúságú rövidfilmeket készítenek Petőfi Sándor: János vitéz című elbeszélő költeménye alapján. A felvételek elkészítéséhez LEGO, vagy hasonló típusú játékokat használnak fel, a videókat stop motion technika segítségével rögzítik.  Előkészítés Az osztály létszámától függően 3 vagy maximum 4 fős csoportokat hozunk létre. Kiválasztásra

Tovább a teljes cikkre »

Ritmusgyakorlatok végtagfüggetlenítésekkel

Összeállította: Szekeres Ferenc Online alkalmazással a tantermi dobolásért! Az alapkoncepció az, hogy egyfajta dobolást utánozva vizsgáljunk meg egyszerű ritmusokat külön-külön, majd egyben. Ehhez a https://musiclab.chromeexperiments.com/Rhythm/ szörnyecskéit hívom segítségül. Először az osztályt három részre osztom (kb. 7 fő/csoport), és minden csoport kap egy színt. A pirosak lábbal dobbantanak, a kékek bal kézzel a padra csapnak, a sárgák pedig jobb kézzel csettintenek (ha nem tudnak, akkor egy tollal vagy ceruzával koppantanak az asztalon). A csoportok lépésenként csatlakoznak, miközben az alkalmazás körbe-körbe játssza

Tovább a teljes cikkre »

1 41 42 43 44 45 64