Sóállatok és termékfejlesztés

Az INNOlab – Diák Innovátorok Klubjának február 23-i foglalkozásán a klubvezető számolt be izraeli útjának innovatív vonatkozásairól. A Bar-Ilan Egyetem Nanomúzeumában tett látogatás adta az ötletet a sókristályos alkotáshoz. A konyha- és keserűsóval készült képek elkészítése után egy kísérletezőkészlet termékfejlesztéséhez kezdtünk. A tartalom és a külső megtervezését követően a költségvonzatokkal is foglalkoztunk.

Tovább a teljes cikkre »

STEAM-tanulmányok innovatív oktatási projektjeinkről

A napokban jelent meg az 5. ELTE Művészetpedagógia Konferencia tanulmánykötete A művészetpedagógia múltja és jelene – reformpedagógia, életreform, gyermekkultúra címmel a Magyarországi Reformpedagógiai Egyesület kiadásában. A Lauder Javne Iskola két innovatív oktatási projektjének összegzését is tartalmazza a kiadvány, mely itt érhető el elektronikusan: Szarvas I.- Szirtes A.- Paszternák A. : Lauder INNO-Lab projekt (381-392. oldal)Szarvas I.- Szirtes A.- Paszternák A.: Logifaces – analogue game for digital minds- innovatív művészeti és tudományos módszertan (393- 409. oldal)

Tovább a teljes cikkre »

Innováció vagy marketing?

A december 12-i INNOlab – Diák Innovátorok Klubjában a fenti kérdést jártuk körül a waterdrop esettanulmányán keresztül. A kocka alakú pezsgőtabletták példáján át próbáltuk felfedezni az újdonságot, a marketingfogásokat a vízivási szokásainkat megváltoztató terméket ízlelve, weboldalát, a cég árúkínálatát elemezve. A délután során jutott idő arra is, hogy foglalkozzunk egy kicsit Mr. STEAM-mel.

Tovább a teljes cikkre »

Zsidóság, művészet, innováció – Szarvas Ildikó előadása a komáromi Ajvé! Ajve! klubban

2023. január 10-én negyvenhetedik alkalommal találkoztak a világ számos pontján élő érdeklődők a Komáromi Zsidó Hitközség Ajvé! Ajve! online klubjában. A virtuális összejövetel vendége ezúttal iskolánk tanára Szarvas Ildikó volt, aki Zsidóság, művészet, innováció címmel tartott előadást, bemutatva a Lauder innovatív művészetpedagógiai projektjeit. A hallgatóságot lenyűgözték a STEAM oktatás kereteiben megvalósuló multidiszciplináris alkotások, a modern technológia és a klasszikus módszerek ötvözése. A Gólem, a Leviatan, az INNO-Lab és a Logifaces kezdeményezések megismerése után a hallgatóság kérdései kerültek megválaszolásra Jeruzsálemtől Nagykanizsáig.

Tovább a teljes cikkre »

1 54 55 56 57 58 73