Fókuszban a Lauder MIT Diáklabor témái
Interaktív, tematikus foglalkozásainkon az alábbi három témával és kapcsolódási pontjaikkal foglalkozunk a most induló tanévben:
Interaktív, tematikus foglalkozásainkon az alábbi három témával és kapcsolódási pontjaikkal foglalkozunk a most induló tanévben:
A vakációhoz közeledve lezárult a Csodák Palotájával közös innovatív oktatási programunk harmadik tanéve. A tizenegyedikes diákok az integrált Természettudomány tantárgy keretében keresték fel rendszeresen a tudományos élményközpontot, ismerkedtek a fizika, kémia, biológia rejtelmes világával. Az utolsó foglalkozáson Kőrösi Gertrud, az oktatási intézmény biológiatanára kalauzolta a fiatalokat a Születés világa tematikus egységben. Az iskolapadban elsajátított tudást az interaktív eszközök segítségével mélyítették el a Hárim évfolyamosok. Visszatérő látogatóink a szülésszimulátor oktatóbabát is megtekintették Paszternák Andrással, a Csopa tudománykommunikációs vezetőjével. Élmény volt idén
Detailed course outlines from Hanna Sárdi – Elective modules Edited by Suzie Noe Years taught: 11th Objective: To introduce students to monsters from different cultures and gain an understanding of how fear, politics, and religion contribute to the creation of monsters. Subject areas: literature, art history, history, social sciences Key skills: communication, reading comprehension, critical thinking, close analysis, creativity Length: 10-12 weeks. Language level: C1 Introduction: Etymology of monster. Students play a game of “monsters bingo” to get them thinking about the variety of
Összeállította: Szekeres Ferenc Írjunk saját dalt néhány kattintással a Song Maker segítségével! 1. ábra A https://musiclab.chromeexperiments.com/Song-Maker/ (1. ábra) alkalmazás remek lehetőséget biztosít arra, hogy egyrészt próbálgatással, másrészt irányítottabb használattal egy kezdetleges dalszerűséget írjunk. Célszerű először csak szabadon hagyni a gyerekeket alkotni, ugyanis az alapbeállításokban kizárólag dúr hangsort használhatnak, így összességében nem nehéz valami jól szóló dallamot összehozni egy egyszerű kísérettel. Az elkészült szerzemények pedig könnyen megoszthatók a „save” funkcióval link formájában. A próbálgatások után irányítottan is beszélgetünk mind a ritmuskíséretről
Edited by Zsuzsa Lévay This series of exercises uses a song popular with students to work on listening comprehension skills and vocabulary building, as well as sensitizing teens to social issues their favorite idols might have faced, along with many kids and teens in our modern society. The additional exercises also develop reading and speaking skills. The age group it is recommended for is 12-18, while the level of English required is B2-C1. 1. Take a look at the expressions