November 27-én – néhány héttel a holland középiskolások után -, az isztambuli Ulus iskola hetedikeseit és a fogadó diákjainkat láttuk vendégül egy gravitációs műhelyfoglalkozásra ismeretterjesztő központunkban.
Merav Bekin és Paszternák András vezetésével nyolc csapatban kezdtek ismerkedni a fiatalok a GRAVITRAX készletekkel. A cél az volt, hogy a golyó minél tovább guruljon a változatos elemekből megépített pályán.
A GRAVITRAX rendkívül hasznos eszköz a STEAM oktatás terén, hiszen ötvözi a tudomány, technológia, mérnöki tudományok, művészetek és matematika elemeit egy kreatív és interaktív játékban. Nem csupán szórakoztató, de segít megérteni a fizikai és matematikai alapelveket a valóságban alkalmazva. Az építés során a gyerekek tervezési készségeiket fejlesztik, míg a golyó mozgása során a gravitáció és az energia fogalmait sajátíthatják el. Emellett a játék kihívásokat és problémamegoldást is kínál, így összességében komplex tanulási élményt nyújt, amely elengedhetetlen a modern STEAM oktatásban.
Az első küldetés sikeres teljesítését követően, két-két csapat együttes erővel vágott neki az újabb feladatnak. A “hidak”-kiegészítő elemeit felhasználva közös pályát kellett kiépíteniük a “pályamérnököknek”.
Zárásként a Lauder MIT Diáklabor két termében 4-4 csoport együtt épített ki egy-egy “rekordhosszú” útvonalat a golyó számára, majd hagyományainkat követve, a mókás, tudományos matricák kiosztása következett.
Yeni atölyemizi ziyaret ettiğiniz ve test ettiğiniz için teşekkür ederiz!
Köszönjük a látogatást, új workshopunk tesztelését!
—
A pályázat kódja: 2022-3.1.1-DIÁKLABOR-2022-00001
Kedvezményezett: Világi Zsidó Iskola Alapítvány
Megvalósítási helyszín: Lauder Javne Zsidó Közösségi Óvoda, Általános Iskola, Gimnázium és Zenei Alapfokú Művészeti Iskola
Támogató: Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Hivatal, az NKFI Alapból megvalósuló projekt, Nemzeti Innovációs Ügynökség Nonprofit Zrt.