Holland cserediákok kreatív műhelyfoglalkozása a Lauder MIT Diáklaborban

Holland cserediákok kreatív műhelyfoglalkozása a Lauder MIT Diáklaborban

Egy nappal az első tudományos élménynap után, október 20-án az iskolánkban vendégeskedő holland cserediákoknak (Het Amsterdams Lyceum) tartottunk kreatív műhelyfoglalkozást a Lauder Multiverzum Innovációs Tér (MIT) Diáklabor oktatási témáihoz kötődően.

A játékmester, Paszternák András reggeli bemelegítésként a “képzelet játszótér” kék építőkockáinak segítségével mozgatta meg a fiatalokat. Két csoportban, az elmúlt napok élményei alapján, Budapest legérdekesebb épületeit húzták fel a gimnazisták. A Dohány utcai zsinagóga és a Halászbástya szemrevételezése után, a fizikához kapcsolódóan, közösen készítették el a leghosszabb golyópályát az építőelemekből.

A workshop második részében a “Párolgás” művészeti – tudományos küldetés, a geometriai építés és a 3D-s Z-space terminálok állomásain foroghattak az amszterdami tinédzserek.

Zárásként mindenkinek jutott egy mókás, tudományos matrica, a közös kísérletezés emlékére.

Köszönjük a látogatást! Bedankt voor het bezoek!

A pályázat kódja: 2022-3.1.1-DIÁKLABOR-2022-00001

Kedvezményezett: Világi Zsidó Iskola Alapítvány

Megvalósítási helyszín: Lauder Javne Zsidó Közösségi Óvoda, Általános Iskola, Gimnázium és Zenei Alapfokú Művészeti Iskola

Támogató: Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Hivatal, az NKFI Alapból megvalósuló projekt, Nemzeti Innovációs Ügynökség Nonprofit Zrt.